We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Hoe werkt AfterPay-Riverty?

Heb je gekozen voor AfterPay-Riverty? Dan loopt het gehele betaaltraject via AfterPay-Riverty. Binnen 3 dagen ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. In het betaaloverzicht is jouw bestelling zichtbaar. Via MijnRiverty en de AfterPay-Riverty App is een factuur altijd inzichtelijk.

De AfterPay app is te downloaden in de App Store en de Google Play Store

Kan ik een cadeau naar meerdere adressen versturen?

Dat kan zeker. Hieronder leggen we de stappen uit die je moet volgen om dit te kunnen doen.

> Maak eerst je kaart zoals je gewend bent.

> Klik bij adresseren op ''Excel-adressenbestand uploaden'' en vervolgens op de button Adressenbestand uploaden.

> Zoek je ingevulde adressenbestand op en voeg het toe.

> Er verschijnt nu een scherm met de gegevens die wij nodig hebben om het kaartje te versturen. Selecteer de juiste kolommen, bijvoorbeeld '’Voornaam met kolom B1'. Als je gegevens niet nodig hebt, bijvoorbeeld ‘Bedrijfsnaam’, kun je die gewoon leeg laten. Als je klaar bent, klik je op de button om verder te gaan naar de controle-stap.

> Hier kun je alle ingevoerde gegevens bekijken en aanpassen indien nodig. Als er geen land gespecificeerd is, wordt standaard altijd Nederland ingevuld. Let goed op of dat de bedoeling is.

> Alles oké? Klik dan op de button 'Toevoegen aan verzendlijst' om verder te gaan met het bestelproces.

Kan ik een zakelijk account aanmaken?

Dat is (nog) niet mogelijk maar middels AfterPay-Riverty is het wel mogelijk om op rekening betalen. Voor andere wensen in het kader van langdurige samenwerking, kun je contact opnemen met onze klantenservice die je in contact kan brengen met de betreffende B2B accountmanager.

Ik wil op rekening een bestelling plaatsen. Welke betaalmethode moet ik kiezen?

Wij adviseren om te kiezen voor AfterPay-Riverty zakelijk. Je ontvangt binnen 24 uur een factuur van AfterPay-Riverty B2B en je hebt 30 dagen om deze factuur te voldoen. Je kunt in het winkelmandje kiezen voor AfterPay-Riverty zakelijk als betaalmethode en vervolgens gemakkelijk een account aanmaken middels het invoeren van de bedrijfs- en facturatiegegevens.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 03 680 72 51