Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagDe bestellingen die je hebt gepland via de website of app, worden gewoon verzonden. Heb je een account? Log dan in. Je ziet in je account alle openstaande orders. Bij de eerste keer inloggen moet je wel even je wachtwoord aanpassen. Dat maakt je account op de nieuwe website weer helemaal veilig en toegankelijk. Heb je geen account? Dan houden we je op de hoogte van je bestelling via e-mail.
Een aantal dingen kan voortaan alleen via onze klantenservice. Moet er iets helemaal anders? Dan lossen we het samen met je op. Zo kan onze klantenservice helpen met het aanpassen van een order nadat je hem geplaatst hebt, het aanpassen van je e-mail adres in je account en het downloaden van je factuur. Helaas lukt het niet om nog oude orders (dus opnieuw dezelfde kaart of cadeau met hetzelfde bericht) te herhalen en is je eigen adres niet direct overgezet, maar deze kan je wel toevoegen in je account. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.
We hebben een aantal verbeteringen doorgevoerd, en we willen je graag uitnodigen om opnieuw in te loggen om het volledige aanbod te ontdekken. Je kan dit doen door op "wachtwoord vergeten?" te klikken op de inlogpagina. Je ontvangt daarna een mail om je wachtwoord aan te passen en met dat nieuwe wachtwoord kan je weer inloggen..
Je wachtwoord is niet meeverhuisd naar de nieuwe site. Om de verhuizing netjes te laten verlopen en de nieuwe site nog veiliger te maken, moet je een nieuw wachtwoord instellen. Volg gewoon de stappen, en je hebt direct weer toegang tot je account op de nieuwe website. Daarin vind je natuurlijk je gegevens, punten, kortingen en verjaardagskalender.
Je kan zeker de app blijven gebruiken, je moet hem alleen even updaten. Ook de app heeft namelijk een opfrisbeurt gekregen. We hebben er veel functies aan toegevoegd, die je misschien vooral kent van onze website. Zo vind je er nog meer kaarten en cadeaus, en nog meer manieren om je verrassing persoonlijker te maken. Ook je account in de Hallmark Kaartclub vind je er natuurlijk gewoon terug.
Het Excel bestand uploaden gaat op dit moment niet. Je kunt wel meerdere ontvangers toevoegen aan de verzendlijst. Tip: voeg de contacten daarna direct toe aan je adresboek in de Hallmark Kaartclub. Dat scheelt de volgende keer veel zoekwerk. Het is hierbij wel nodig dat deze per adres ingevoerd worden.
Jazeker! Alleen Riverty is niet meer beschikbaar. Gelukkig hebben we nog genoeg andere fijne betaalmogelijkheden, zoals Google Pay en Apple Pay wat we nu wel extra aanbieden. Zo kun je blijven shoppen zoals je gewend bent!
Aanbevolen
Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagVia de chat
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.
Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.
Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.