We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn adresboek gebruiken?

Ja dat kan bij het adresseren van je kaart. Tik in dit scherm op 'Adresboek' en gebruik het zoekveld om in je Hallmark-adresboek te zoeken.

Kan ik verschilllende kaarten in één bestelling maken?

Ja, je kunt in de app in één bestelling meerdere kaarten maken en versturen. Daarnaast is het ook mogelijk om één kaart naar meerdere ontvangers te sturen.

Ik kreeg een foutmelding tijdens de betaling in de Hallmark-app, is mijn bestelling nu goed doorgekomen?

Wanneer je van ons een orderbevestigingsmail hebt ontvangen kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt. Heb je een Hallmark-account en staat je bestelling in je account bij ‘Mijn Bestellingen’, dan is je bestelling goed doorgekomen en verwerkt. Heb je toch twijfels over je bestelling of een andere vraag? Onze klantenservice helpt je graag!

Kan ik mijn kaarten annuleren?

Het is mogelijk om een kaart te annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Heb je het bezorgmoment op 'morgen' gezet? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Als de kaart nog niet verzonden is, kun je contact opnemen met onze klantenservice om de annulering door te voeren.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515