We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Mijn kaart wordt morgen bezorgd. Kan ik deze nog annuleren?

Als je kaart morgen bezorgd wordt kan deze niet meer geannuleerd worden. Wanneer je je kaart verder in de toekomst hebt laten bezorgen kan dit nog wel. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn toekomstige bestelling annuleren?

Als je bestelling niet voor morgen gepland staat, kun je deze nog annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Een uitzondering hierop zijn ballonnen. Deze kun je uiterlijk tot op 2 dagen van tevoren annuleren.

Na het annuleren ontvang je een kortingscode t.w.v. het bedrag van de bestelling.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515