We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Wat bedoelen jullie met een spaarprogramma?

Klanten met een account zijn automatisch lid van het Hallmark Kaartclub spaarprogramma. Met elke online bestelling spaar je punten voor extra korting en andere leuke voordelen.

Hoe spaar ik punten?

Heb je een Hallmark-account? Dan spaar je met elke online bestelling automatisch voor extra korting en andere leuke voordelen. Hoe meer punten je spaart, hoe beter de voordelen worden. Je kunt met de gespaarde punten persoonlijke beloningen verdienen zoals gratis kaarten.

1 kaart = 5 punten
Kaart en cadeau = 10 punten
Maximaal 15 punten per bestelling

Wanneer bereik ik een nieuw level?

Nieuwe klanten beginnen in het level 'Hart van Brons' en krijgen 5 punten als welkomstcadeau.
Wanneer je 50 punten hebt gespaard, bereik je het level 'Hart van Zilver'.
Wanneer je 250 punten hebt gespaard, bereik je het level 'Hart van Goud'.

Elk level opent deuren naar nieuwe leuke verrassingen, voordelen en nog veel meer!

Wat zijn de verschillende levels?

Elk nieuw level opent deuren naar andere leuke verrassingen, voordelen en nog veel meer! Bekijk hieronder wat elk level te bieden heeft.

1. Hart van brons: In het eerste level ontvang je alvast een leuk welkomstcadeautje van ons. Daarnaast kun je punten sparen voor gratis kaarten en ontvang je gratis postzegels voor elke verjaardag die je invult in je verjaardagskalender.
2. Hart van zilver: Je bent een level gestegen en daarom krijg je een verrassingscadeautje. In dit level spaar je voor gratis kaarten, persoonlijke verrassingen en een verjaardagscadeautje.
3. Hart van goud: Je hebt het hoogste level bereikt en daarom krijg je een verrassingscadeau. In dit level spaar je nog steeds voor gratis kaarten, hogere persoonlijke kortingen en verrassingen.

Hebben jullie ook ledenkorting?

Bij Hallmark hebben we geen ledenkorting. Met een Hallmark-account kun je wel punten sparen. Hoe meer punten je spaart, hoe beter de voordelen worden. Je kunt met de gespaarde punten persoonlijke beloningen verdienen zoals gratis kaarten.

Wat gebeurt er met mijn punten als een bestelling wordt geannuleerd?

Als je bestelling geannuleerd wordt, behoud je de punten en ontvang je een kortingscode ter waarde van de geannuleerde bestelling. Hiermee kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Je spaart dan echter geen nieuwe punten, omdat je deze al hebt ontvangen.

Hoe kan ik mijn kortingscodes gebruiken?

Je ontvangt de kortingscode per mail. Daarnaast is deze terug te vinden in je Hallmark-account. Wanneer je bent ingelogd, kun je in het winkelmandje de kortingscode selecteren. Lukt dit niet? Voer dan de kortingscode handmatig in.

Hoe lang zijn mijn punten geldig?

Je punten zijn voor altijd geldig en verlopen niet. Bij inactiviteit kan het zijn dat bepaalde voordelen worden bevroren. Je ontvangt hierover een bericht van ons. Je ontvangt deze voordelen weer zodra je een nieuwe bestelling hebt geplaatst.

Krijg ik ook punten voor een bestelling betaald met een voucher of andere actie?

- Geannuleerde bestelling: Bij een geannuleerde bestelling behoud je de gespaarde punten. Voor deze annulering ontvang je eventueel een voucher voor een nieuwe bestelling. Voor deze nieuwe bestelling ontvang je geen extra punten.
- Gratis bestellingen: 0 punten
- Alleen een gratis wenskaart bestellen: 0 punten
- Gratis postzegel: volle punten
- 1+1 acties: 5 punten. De betaalde kaart ontvangt volle punten
- 2+1 acties: 10 punten. De betaalde kaarten ontvangen volle punten
- Gedeelte van de bestelling geannuleerd: volle punten
- Kaart en een cadeau: 10 punten
- Box bestellingen: 5 punten per kaart, maar maximaal 15 punten
- Kwantumkorting: 15 punten
- Andere vouchers: Bij een minimale besteding van €1,90 ontvang je punten

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 010-4596515