We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Mijn kaart en cadeau zijn nog niet aangekomen

Wat vervelend dat je verrassing nog niet is bezorgd!

Zou je bestelling vandaag per koerier bezorgd worden? Dan willen we je vragen de hele bezorgdag af te wachten. De bezorger kan 's avonds nog langskomen. Het kan ook zijn dat de ontvanger niet thuis was en een briefje in de brievenbus heeft gekregen dat nog niet is opgemerkt. Met de track & trace code uit de verzendbevestiging kun je de status van je bestelling controleren.

Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

Let op! Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was. Controleer daarom altijd de track & trace pagina en het bezorgadres van je bestelling.

Kan ik meerdere kaarten naar mijn eigen adres versturen?

Dat is mogelijk. Je kunt een set met dezelfde soorten kaarten thuis ontvangen. Dit kan al vanaf 1 kaart. Je kaarten worden met bijpassende enveloppen naar je toegestuurd in een doosje (ansichtkaarten uitgezonderd). Je kunt zelf aangeven of je ook postzegels erbij wilt bestellen. De verzendkosten bedragen €3,99, ongeacht het aantal kaarten dat je bestelt. Bovenstaande is niet mogelijk voor houten kaarten en chocolade kaarten.

Kan ik een cadeau naar meerdere adressen versturen?

Dat kan zeker. Hieronder leggen we de stappen uit die je moet volgen om dit te kunnen doen.

> Maak eerst je kaart zoals je gewend bent.

> Klik bij adresseren op ''Excel-adressenbestand uploaden'' en vervolgens op de button Adressenbestand uploaden.

> Zoek je ingevulde adressenbestand op en voeg het toe.

> Er verschijnt nu een scherm met de gegevens die wij nodig hebben om het kaartje te versturen. Selecteer de juiste kolommen, bijvoorbeeld '’Voornaam met kolom B1'. Als je gegevens niet nodig hebt, bijvoorbeeld ‘Bedrijfsnaam’, kun je die gewoon leeg laten. Als je klaar bent, klik je op de button om verder te gaan naar de controle-stap.

> Hier kun je alle ingevoerde gegevens bekijken en aanpassen indien nodig. Als er geen land gespecificeerd is, wordt standaard altijd Nederland ingevuld. Let goed op of dat de bedoeling is.

> Alles oké? Klik dan op de button 'Toevoegen aan verzendlijst' om verder te gaan met het bestelproces.

Kan ik meerdere cadeaus naar één adres versturen ?

Dat is mogelijk, maar de cadeaus blijven apart verpakt en de verzendkosten ongewijzigd. Mocht het om zeer grote aantallen gaan (vanaf meer dan 100), neem dan contact op met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 03 680 72 51