Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagWat vervelend dat je verrassing nog niet is bezorgd!
Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Voor kaarten die je naar het buitenland wilt versturen, gelden er andere tarieven en levertijden. De levertijd binnen Europa is 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Hierdoor kan je bestelling vertraging oplopen.
Met de track & trace link in je verzendbevestiging kun je de status van je bestelling volgen.
Zodra je verrassing is ingepakt en aan de bezorgdienst is meegegeven, krijg je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten met cadeaus en brievenbuspakketjes vind je een track & trace link in de e-mail. Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan krijg je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.
Je vindt de track & trace code in je Hallmark-account onder Mijn bestellingen. Heb je je verrassing zonder account besteld? Dan staat de track & trace code alleen in de verzendbevestiging van je bestelling.
Tip: download de My bpost-app om je bestellingen makkelijk in de gaten te houden!
Wordt je bestelling morgen geleverd? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren.
De bestelling kan tot maximaal 2 dagen voor de bezorgdatum gewijzigd of geannuleerd worden. Je kunt de bestelling aanpassen onder ''Mijn bestellingen'' in je Hallmark-account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat ontzettend vervelend dat jouw kaart nog niet is bezorgd!
Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan ontvang je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.
kaarten worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was. Controleer daarom altijd de Track & Trace pagina en het bezorgadres van jouw bestelling.
Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Dit is over het algemeen binnen Europa 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen.
Wat vervelend dat je verrassing nog niet is bezorgd!
Zou je bestelling vandaag per koerier bezorgd worden? Dan willen we je vragen de hele bezorgdag af te wachten. De bezorger kan 's avonds nog langskomen. Het kan ook zijn dat de ontvanger niet thuis was en een briefje in de brievenbus heeft gekregen dat nog niet is opgemerkt. Met de track & trace code uit de verzendbevestiging kun je de status van je bestelling controleren.
Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je vragen deze twee vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
Let op! Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is of omdat de ontvanger niet thuis was. Controleer daarom altijd de track & trace pagina en het bezorgadres van je bestelling.
Allereerst onze excuses dat de kaart niet naar wens is ontvangen. Wat ontzettend jammer! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Onze klantenservice helpt je graag met een passende oplossing.
Onze excuses dat het cadeau niet naar wens is ontvangen. Wat ontzettend jammer, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Onze klantenservice helpt je graag met een passende oplossing.
Wat vervelend dat je kaart nog niet is bezorgd!
Voor kaarten die je naar het buitenland wilt versturen, gelden er andere tarieven en levertijden. De levertijd binnen Europa is 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Hierdoor kan je bestelling vertraging oplopen.
Is je kaart 6 dagen na de bezorgdatum nog niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Let op! Het kan zijn dat je bestelling niet is bezorgd omdat het adres onjuist is. Controleer daarom altijd het bezorgadres van je bestelling.
Aanbevolen
Stuur een e-mail
Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Stel hier je vraagVia de chat
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.
Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.
Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.