We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden?

Besteltijden kaarten
Als je jouw kaart op werkdagen voor 18.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag bezorgd. Plaats je deze bestelling tussen 18.00 uur en 22.00 uur? Dan kan de kaart tegen een meerprijs de volgende dag bezorgd worden door de koerierdienst.

Chocoladekaarten en houten kaarten die je op werkdagen voor 21.00 uur bestelt, worden de volgende dag bezorgd.

Besteltijden cadeaus
Een cadeau versturen? Je hebt (met uitzondering van bloemen en fruitmanden) tot 22.00 uur de tijd om je bestelling te plaatsen voor bezorging op de volgende dag. Een bestelling met bloemen dient voor 19.45 uur geplaatst te worden voor bezorging op de volgende dag. Voor fruitmanden is de uiterlijke besteltijd 16.00 uur wanneer je de verrassing op de volgende dag wilt laten bezorgen.

Leverdatum
De verwachte leverdatum is altijd zichtbaar in het winkelwagentje. Zodra de bestelling afgerond is, staat de verwachte leverdatum ook in de bevestigingsmail. Wanneer je pakketje het magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code om je bestelling te volgen.

Let op: de leverdatum is een schatting van het aflevermoment. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren bij de bezorgdienst of in ons magazijn, waardoor het langer duurt dan gewoonlijk.

Bestellen in het weekend
Als je jouw bestelling voor zondag 18.00 uur plaatst, wordt deze op maandag bezorgd. Houd er rekening mee dat bpost op maandag geen post bezorgt. Kaarten en brievenbuspakjes worden daarom per koerier bezorgd voor €5,99. Wanneer je wenst dat je kaart met de reguliere post van bpost wordt verstuurd, raden we je aan om de bestelling te plaatsen voor bezorging op een andere dag.

Buitenland
Voor kaarten die je naar het buitenland wilt versturen gelden er andere tarieven en levertijden. Voor bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende bezorgdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op vliegvelden. Het is dan ook helaas niet mogelijk om garantie op de bezorgdatum te geven. Kijk op onze bezorgpagina voor de actuele tarieven- en levertijden.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte van je kaart, eventueel het cadeau en de gewenste bezorgdatum. De kosten variëren van €1,46 tot en met €9,99.

Kijk op onze bezorgpagina voor de actuele tarieven- en levertijden.

Op welke dagen bezorgen jullie?

Alle kaarten en cadeaus worden met veel zorg en liefde door ons verpakt en bezorgd. Kaarten en brievenbuspakjes worden door PostNL bezorgd. (Brievenbus)bloemen worden door Packs bezorgd. Packs en Post NL bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Bestellingen in België worden door B-post bezorgd. B-Post bezorgd van zondag tot en met vrijdag.

Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Echter kunnen onze bezorgdiensten dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je graag vragen deze 2 vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

Voor kaarten die je naar het buitenland wil versturen gelden er andere tarieven- en levertijden. Dit is over het algemeen binnen Europa 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Voor de bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van verschillende postdiensten, vliegverkeer en verwerking van de post op de vliegvelden. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen.

Middels de Track & Trace link in je verzendbevestiging kun je zien welke bezorgdienst voor jou onderweg is.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je verrassing is ingepakt en aan de bezorgdienst is meegegeven, krijg je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Voor kaarten met cadeaus en brievenbuspakketjes vind je een track & trace link in de e-mail. Kaarten die met de gewone bezorgdienst worden bezorgd zijn helaas niet traceerbaar. Wordt je kaart op maandag per koerier bezorgd? Dan krijg je wel een traceerlink in de verzendbevestiging.

Je vindt de track & trace code in je Hallmark-account onder Mijn bestellingen. Heb je je verrassing zonder account besteld? Dan staat de track & trace code alleen in de verzendbevestiging van je bestelling.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op de Waddeneilanden?

Ja, het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op de Waddeneilanden. Dit kan wel een dag langer duren vanwege de overtocht met de boot. Hierdoor is het ook niet mogelijk om je bestelling op zaterdag of zondag te laten bezorgen.

Let op! Wij kunnen in de bezorgkalender helaas niet aangeven dat bezorging op zaterdag of zondag niet mogelijk is. Onze excuses hiervoor.

Wat als de ontvanger niet thuis is?

Staat de bezorger voor een gesloten deur of doet de ontvanger niet open en past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan doet de pakketbezorger één bezorgpoging bij de buren of brengt je pakket naar een PostNL-afhaalpunt. Het pakket dient binnen één week opgehaald worden. PostNL is sinds juli 2022 helaas gestopt met het achterlaten van een briefje bij de ontvanger wegens milieu opzicht. Houd de traceerlink dus goed in de gaten die je van ons ontvangt wanneer jouw bestelling onderweg is! Via deze link is het altijd inzichtelijk waar jouw bestelling afgeleverd is. Mocht jouw bestelling op een andere plek dan bij de ontvanger afgeleverd zijn, dan kan je de ontvanger hier zelf van op de hoogte stellen. De ontvanger heeft geen briefje nodig om de bestelling op te halen, wel een geldig legitimatiebewijs.

Als je bloemen hebt besteld zal de bezorger een briefje achterlaten zodat de ontvanger contact op kan nemen met de bezorger voor een nieuwe bezorgafspraak.

Als de ontvanger niet thuis is sturen wij altijd een e-mail naar jou met de mededeling dat de bezorgpoging mislukt is. Je kan de levering gemakkelijk in de gaten houden via de PostNL-app

Wordt het pakket geweigerd door de ontvanger? Dan zal de koerier deze weer mee terug nemen. Hallmark kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.

Garandeert Hallmark dat mijn bestelling tijdig aankomt?

Alle kaarten en cadeaus worden met veel zorg en liefde door ons verpakt en bezorgd. We doen onze uiterste best om je verrassing tijdig op de gewenste datum te leveren.

Helaas kan er iets mis gaan in ons magazijn of bij de bezorgdienst, waardoor het langer duurt dan gewoonlijk. De overeengekomen levertijden zijn daarom indicatief en onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden. Zodra je pakketje het magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code om je bestelling te volgen.

Kan ik mijn kaart en/of cadeau naar het buitenland versturen?

Je kunt je kaart overal naartoe sturen. Houd er wel rekening mee dat de bezorging van kaarten naar het buitenland langer duurt. Om precies te weten hoe lang het duurt, kun je het beste in de landenlijst van bpost kijken.

Onze houten kaarten, chocoladekaarten en cadeaus kunnen alleen binnen Nederland en België worden bezorgd.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 03 680 72 51