We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Hoeveel kost een houten kaart?

De prijs van een houten kaart is €9,99. Dit is inclusief een houten standaard om de kaart in te zetten.

*De prijs is exclusief verzendkosten van €3,99.

Wat is het formaat van een houten kaart?

Het formaat van de houten kaart is 12 x 16,7 cm. Onze houten kaarten zijn liggend en staand verkrijgbaar.

Kan ik een foto plaatsen op een houten kaart?

Het is mogelijk om een foto toe te voegen op onze houten fotokaarten. Ook kan je op de door onze designers gemaakte houten kaarten op de achterkant je foto plaatsen.

Hoe draai ik de tekst op de achterkant van mijn houten kaart als ik het verticaal wil plaatsen?

Wil je dat de tekst op de achterkant van je houten kaart verticaal komt te staan? Draai dan het tekstvak een kwartslag. Wanneer je kaart wordt afgedrukt is je tekst goed leesbaar.

Tot welk tijdstip kan ik een houten kaart bestellen zodat deze de volgende dag wordt bezorgd?

Bestel je de houten kaart op werkdagen voor 18.00, dan wordt je verrassing de volgende dag al bezorgd. Bezorging op zondag is helaas nog niet mogelijk. Je kunt wel zelf een andere bezorgdatum kiezen.

Kan ik een houten kaart samenvoegen met een cadeau?

Het is momenteel niet mogelijk om een houten kaart met een cadeau te combineren. Je kunt onze cadeaus wel met een papieren kaart combineren en versturen.

Kan ik mijn houten kaart naar het buitenland versturen?

Je kunt houten kaarten alleen naar adressen in Nederland en België versturen. Het is momenteel niet mogelijk om houten kaarten naar andere landen te versturen.

Kan ik een pakketje houten kaarten thuis laten bezorgen?

Het is momenteel niet mogelijk om een set houten kaarten te bestellen en thuis te laten bezorgen. Wel kun je meerdere losse houten kaarten thuis laten bezorgen.

In welke envelop wordt mijn houten kaart verstuurd?

Je houten kaart wordt in een brievenbusverpakking (doosje) verstuurd.

Wordt het adres van de ontvanger op de achterkant van mijn houten kaart gedrukt?

Het adres van de ontvanger staat gedrukt op de brievenbusverpakking waarin wij je chocoladekaart versturen. Het adres staat dus niet op de houten kaart zelf.

Hoe kan ik een foto toevoegen?

Je kunt bij alle kaarten foto's in de binnenkant toevoegen en bij een houten kaart dus op de achterkant. Zoveel je maar wilt! Tijdens het bewerken van de achterkant van je kaart zie je de optie 'Foto' in het menu. Hier kun je je eigen foto's uploaden. Zodra het uploaden klaar is, verschijnen de foto's in het venster. Klik op de foto die je wilt toevoegen aan je kaart.

Je ziet de geüploade foto's ook links naast je kaart staan. Als je een Hallmark-account hebt, worden deze allemaal voor je bewaard.

Hallmark heeft ook houten fotokaarten. Bij een fotokaart kun je ook foto's op de voorkant plaatsen. Je kunt kiezen voor een blanco kaart, waarbij je je houten kaart helemaal zelf kan ontwerpen met je eigen foto's. Of je kiest voor een van onze vele fotokaders, waarbij je een foto kan plaatsen in het design van de kaart.

Aan welke eisen moet mijn foto voldoen?

Heb je een leuke foto uitgekozen? Uiteraard willen wij ook dat jouw fotokaart het beste tot zijn recht komt.

We geven je graag tips voor het beste resultaat:

- Upload een .jpg of jpeg-bestand. Andere bestandstypen kunnen niet geüpload worden.
- Om goede kwaliteit te leveren, kun je het beste een foto van 1400 pixels uploaden. Lager is wel mogelijk, maar een foto van 900 pixels is het minimale.
- De foto moet kleiner zijn dan 51 MB.
- Foto's van foto's zijn niet aan te raden.

Let op! Houd er rekening mee dat er 3 mm van je foto wordt afgesneden tijdens het drukproces.

Kan ik mijn fotokaart opslaan?

Wil je nog even nadenken over welke kaart je gaat versturen of heb je niet genoeg tijd om de kaart direct af te ronden? Dat is geen probleem. Zorg dat je ingelogd bent en klik tijdens het bewerken van je kaart op het opslaan-icoontje. Je kunt de kaart terugvinden onder Opgeslagen kaarten in je account.

Let op! Een kaart wordt 30 dagen bewaard. Hierna vervalt deze en kan hij niet meer worden teruggehaald.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 03 680 72 51