We hebben een vernieuwde website!

Veelgestelde vragen

Hoe is de prijs in het winkelmandje opgebouwd?

Wij laten je in het winkelmandje zien hoe de totaalprijs van je bestelling is opgebouwd. De totaalprijs voor je bestelling is opgebouwd uit de prijs voor de kaart, eventueel het cadeau en de verzendkosten. Ook zijn hier de eventuele kortingen terug te vinden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van je cadeau en het moment van bestellen. De kosten variëren van € 5,99 tot € 9,99. Kijk op onze bezorgpagina voor de actuele tarieven.

Wanneer worden mijn kaart en cadeau bezorgd?

Als je op werkdagen voor 22.00 uur bestelt, worden je kaart en cadeau de volgende dag bezorgd*. Het is ook mogelijk om je kaart én cadeau op maandag door de koerier te laten bezorgen. Bezorging op zondag is helaas nog niet mogelijk. Je kunt wel zelf een andere bezorgdatum kiezen.

*Voor sommige cadeaus gelden andere bestel- en bezorgtijden. Bekijk onze bezorginformatie voor de actuele tarieven- en levertijden.

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Aanbevolen

Stuur een e-mail

Wij doen onze uiterste best om je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Stel hier je vraag

Via de chat

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers. Onze chat is geopend tot 17.00 uur.

Onze medewerkers zijn op dit moment bezet. Probeer het later nog eens.

Onze chat is momenteel niet beschikbaar. Onze chat is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kunt live chatten met één van onze medewerkers.

Via de telefoon

Ma t/m vrij bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.

Bel 03 680 72 51