We hebben een vernieuwde website!

Ruilen en retourneren

Terugstuurbeleid 

Wil je de bestelling retourneren of je cadeau omruilen voor iets anders? In sommige gevallen kun je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling het product omruilen of retourneren. Neem contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.  

Let op! Alleen de persoon die de bestelling heeft geplaatst kan contact met ons opnemen over retourneren, ruilen of een compensatie.


Wil je een retourproces starten? 

Wanneer je een retourproces wilt starten, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen ontvangen wij graag een e-mail met het ordernummer.


Compensatiebeleid  

Nadat we een passende oplossing hebben gevonden, wordt het bedrag van je bestelling teruggestort of ontvang je een voucher ter waarde van het aankoopbedrag. Wanneer het om een cadeau gaat, worden alleen de kosten van het cadeau gecompenseerd en niet van de kaart en verzendkosten.  

Indien het een klacht betreft betalen wij het volledige aankoopbedrag van het desbetreffende artikel inclusief verzendkosten terug. Wij storten het bedrag terug naar de rekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst.  

Je ontvangt altijd een e-mail ter bevestiging van ons. Dit vindt plaats binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending.    

Let op! Hallmark behoudt zich het recht voor om zijn terugbetalings- of retourbeleid te beperken of op te schorten in geval van overmatig gebruik, misbruik of vermoedelijke fraude.


Een artikel ruilen 

Als jouw artikel retour is ontvangen door Hallmark, ontvang je een e-mail met een kortingscode ter waarde van het aankoopbedrag (indien van toepassing inclusief verzendkosten). Met deze kortingscode kun je een nieuwe bestelling plaatsen op de website of via onze app.


Het vervangen van beschadigde of defecte artikelen 

Als je een artikel hebt ontvangen dat tijdens de verzending is beschadigd, kan de persoon die de bestelling heeft geplaatst contact opnemen met onze klantenservice voor instructies en een versnelde vervangende bestelling. Om zo snel mogelijk te kunnen helpen ontvangen wij graag een e-mail met het ordernummer en een foto van de schade.  

Let op! We kunnen beschadigde of defecte artikelen die naar ons retourcentrum zijn verzonden niet repareren.


Gepersonaliseerde bestellingen 

Een gepersonaliseerd artikel kan helaas niet geretourneerd worden. Ook producten waarvan binnen de bedenktermijn de zweefgarantie vervalt of houdbaarheidsdatum eindigt, zijn uitgezonderd van herroepingsrecht. 

Let op! Ook kaarten zonder tekst zijn gepersonaliseerde orders. Deze kaarten worden speciaal voor jou gedrukt en kunnen daarom niet geretourneerd worden.